Kastje

Afgelopen week was er weer een knutselavond waarbij ik verder ging met een eerder gestart hangkastje.

Willy en Willem maakt de kastjes 1:12, en met bewondering heb ik naar het bureau van Willem zitten kijken.
Ik ga zelf kiezen voor een andere kast, maar wat een mooie strakke lijnen gebruikten de Shakers.

Ik vond het vandaag erg lastig om het deurtje passend te maken, maar vooral omdat het voorzien moet worden van 2 scharniertjes.
Ik wil proberen zoveel mogelijk het patroon van de 1:12 te blijven volgen, maar de scharniertjes worden nu wel heel klein. Daarom met koper folie een beetje aan het rommelen geweest om een eigen scharniertje te maken, maar dit gaat het niet worden.
Ik ga mogelijk een dubbelgeklapt stukje folie gebruiken om het kastje open en dicht te kunnen doen.
Wel een leuk resultaat weer voor deze avond en ook weer veel nieuwe dingen geleerd door gewoon te proberen.
Ik ga dit kastje thuis verder af te maken, zodat ik op de volgende knutsel avond met een nieuw meubelstukje kan beginnen.




Reacties

Flag Counter