Tafel met 2 zitbanken

Thea 1:24 / Willy 1:12
Vorige week woensdag was het weer knutselavond bij Willem en Willy. Het was al weer even geleden, dus het werd hoog nodig tijd om weer verder te gaan.

De laatste keer wat ik bij het tafelblad blijven hangen, en thuis met zoveel andere dingen bezig dat ik niet de rust heb kunnen vinden hier mee bezig te gaan.
Daarom heerlijk om vanavond rustig de voeten van de tafel uit te kunnen tekenen en te zaken. 1:24 in combinatie met lindehout wil nog wel eens betekenen dat het mis kan gaan, zo ook bij mij. Had ik één van de pootjes net met de figuurzaag uitgezaagd, breekt er een stukje af. Weer overnieuw beginnen dus.
Hierna veel schuren. Lastig om het precies symmetrisch te krijgen, maar ook dit is een kwestie van aanleren omdat het zo klein is.

Willy's Tafel en banken 1:12
Ondertussen waren Willy, Willem en Jenny ook gezellig bezig met hun projectjes en zo werd het met elkaar weer een gezellige avond.


Willem liet me nog een mooi boek zien met verschillende bouwtekeningen van de Shakermeubels. Zeker de moeite waard om me hier ook iets meer in te verdiepen de komende maand.




Reacties

Flag Counter